فوراور کیدز | کیدز فوراور | مکمل فوراور کیدز

مدیر وبلاگ 1399/01/22
فوراور کیدز

فوراور کیدز

 هر کودکی در حین رشد به ویتامین و مواد معدنی کافی برای حفظ سلامتی بدنش نیاز دارد. بیشتر کودکان در این دوره و زمانه، مقدار کافی از هر کدام از ویتامین‌ها و مواد معدنی را در جهت حفظ تعادل سلامت بدنشان دریافت می‌کنند؛ اما در شرایط خاص، کودکان به میزان خاصی از هر کدام از این ماده‌های ضروری نیاز پیدا می‌کنند.

مواد مغذی ضروری برای کودکان

مواد مغذی مورد نیاز کودکان بر اساس سن، جنسیت، اندازه، رشد و میزان فعالیت جسمی با یکدیگر تفاوت دارد.

آیا بچه‌ها به مواد معدنی متفاوتی نسبت به افراد بالغ نیاز دارند؟

بچه‌ها نیز به همان مواد معدنی‌ای نیاز دارند که بزرگسالان نیز ملزم به استفاده از آن‌ها هستند، تنها تفاوت در میزان آن‌ها است. به عبارت ساده‌تر بچه‌ها به نسبت بزرگسالان مقدار کمتری مواد معدنی نیاز دارند.همین طور که کودک در حال شد است، به میزان خاص و دقیقی از مواد معدنی و ویتامین برای ساختن استخوان‌های محکم نیاز دارد. موادی همچون کلسیم و ویتامین دی. به علاوه آهن، زینک، ید، ویتامین آ، ویتامین ب ۶، ویتامین ب ۱۲ و ویتامین دی هم برای رشد مغز در سنین کودکی به شدت ضروری هستند.اگرچه کودکان به میزان کمتری از مواد معدنی و ویتامین‌ها نیاز دارند، اما همچنان باید میزان کافی آن‌ها را دریافت کنند وگرنه در روند رشدشان دچار اختلال می‌شوند.

برخی از کودکان به مکمل‌های غذایی و دارویی نیاز دارند

اگرچه بچه‌ها می‌توانند با استفاده از یک رژیم غذایی سالم و متعادل، مواد لازم برای رشد صحیح و حفظ سلامتشان را دریافت کنند، اما گاهی برخی از شرایط ممکن است این باور را تغییر دهد. در چنین شرایطی ممکن است جذب و یا دریافت میزان خاصی از ویتامین و مواد معدنی برای کودک دچار مشکل شود.

انتخاب ویتامین و دوز مناسب آن

اگر فرزند شما رژیم غذایی خاصی را دنبال می‌کند و یا ذاتاً انسان کم خوراکی است، پس شاید استفاده از مکمل برای او انتخاب مناسبی باشد. یادتان باشد که قبل از استفاده از ویتامین برای کودکتان حتماً با پزشک خود مشورت کنید.

مکمل مخصوص کودکان

لازم به ذکر است که ویتامین‌ها باید مخصوصاً برای کودکان تولید شده باشند. چراکه برخی از مکمل‌ها با در بر داشتنِ دوز اضافی، می‌توانند تعادل سلامت بدن کودکان را بر هم بزنند.با مولتی ویتاوین های جویدنیِ «فوراور کیدز»، تمام مواد غذایی مورد نیاز کودکتان را بصورت روزانه تامین کنید. این محصول از ترکیب طبیعی گیاهان و میوه ها به منظور تامین حداکثری ویتامین ها و مواد معدنی تشکیل شده است. مکمل غذایی فوراور برای کودکان، بدون استفاده از رنگ های مصنوعی یا مواد نگه دارنده تهیه شده است. این مولتی ویتامین های خوشمزه، ویتامین ها، مواد معدنی و آهن ضروری برای رشد طبیعی کودکان را، بصورت طبیعی تامین میکند. عنصر تازه ای که به محصولات «فوراور کیدز» اضافه شده است، آهن است؛ زیرا آهن، نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی و رشد شناختیِ کودکان دارد. در مطلب پیش رو، به خواص، ویژگی ها و مواد تشکیل دهنده این مولتی ویتامین طبیعی کودکان، میپردازیم. مطمعنا شما و فرزندتان شیفته این محصول خواهید شد.

مواد تشکیل دهنده فوراور کیدز

  • فوراور کیدز تشکیل شده از سالم ترین مواد مغذی خوراکی مانند: بروکلی، کلم، اسفناج، هویج و …
  • فاقد رنگ های مصنوعی
  • حاوی ویتامین های آ، ث، د 3، ای، ب 1، ب 2، نیاسین، ب 6، اسید فولیک، ب 12، بیوتین
  • حاوی مواد معدنی شامل: پانتونیک اسید، کلسیم، آهن، منیزیم، روی و مس
  • بهترین مکمل جهت افزایش قد، بهبود اشتها، تقویت حافظه و هوش کودکان
  • فاقد شکر، با طعمی بسیار لذت بخش برای کودکان و مولتی ویتامین های جویدنی
  • حاوی آهن برای بهبود کم خونی در کودکان
  • استفاده از تکنیک های به روز جهت فراوری

فوراور کیدز محتوی: ۱۲۰ قرص

میزان مصرف پیشنهادی فوراور کیدز : (قرص جویدنی با طعم پاستیل)

برای بزرگسالان و کودکان بالای چهار سال، چهار قرص در روز به عنوان مکمل غذایی؛ و برای کودکان دو تا چهار ساله، دو قرص در روز تحت نظارت والدین.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.